“Event Expo-2017” I Maxsus ko'rgazmasi jarayonining KONTSYePTSIYasi

  1. Ko'rgazma nomi: “Event Expo-2017” I Maxsus ko'rgazmasi jarayoni: “Fashion Expo”, “Wedding Expo”, “Mass Media & Advertising Expo”, “Otdx i razvlechenie”,“Tashkent Flora Expo” kabi yo'nalishlarni o'z ichiga oladi. Event Expo – marosim va tadbirlarni tashkillash sohasining professionallari hamda “start-up”lari uchun ilk samarali trend va yangiliklar ko'rgazmasi.
  2. Tashkilotchi: “O'zekspomarkaz” AJ MKM.
  3. O'tkazilish vaqti: 5-7 aprel 2017-yil.
  4. Davriyligi: Har yili.
  5. Ko'rgazmaning maqsad va vazifalari: Shou-dasturlar tashkilotchilari; to'y marosimlari agentliklari; prodyuserlik markazlari va studiyalari; tadbir va marosimlar tashkilotchilari; shaharning eng yaxshi va sayyohlik event-agentliklari; jamoat birlashmalari; san'atkorlar; sozandalar; raqs guruhlari; animatorlar; floristlar; stilistlar; bezakchilar; qandolatchilik uylari; marosimlarning texnik yorituvchilari; foto va video mutaxassislar; jihoz, mebel, bezak uskunalarini ijaraga beruvchi firmalar va limuzin xizmatlari; keytering kompaniyalar vakillari, pudratchilar, shuningdek o'z salohiyatlarini taqdim etish va amalga oshirishga qodir yosh ish boshlovchi (mutaxassis)lar kabi o'z ishining etuk vakillarini bir maydonga jamlash, shu bilan birga, ushbu sohadagi sog'lom raqobatbardoshlik muhitini tashkil etish.

 

Turli loyihalarni amalga oshirishga jalb qilish bo'yicha event-agentliklarning tizimli bazasini yaratish, qo'mitalar, assotsiatsiya va tegishli idoralar raislarining huquq, soliq, bank va boshqa yo'nalishlardagi huquqiy masalalari yuzasidan maslahatlar, biznes va iqtisod sohasidagi horijiy mutaxassislar ishtirokidagi seminar va brifinglar tashkil etish. Mehmonlar va ishtirokchilar marosim va tadbirlarni tashkillashtirish sohasiga oid zamonaviy tendentsiyalarni o'zlashtirish bilan birga, etuk mutaxassislar bilan yaqindan tanishish imkoniga ega bo'ladilar.

 

  1. O'tkazilish joyi: “O'zekspomarkaz” MKK, Yapon bog'i, Atrium, Anjumanlar zali, №1, 2 ko'rgazma pavilionlari. 7. Bo'limlar: “Event Expo-2017”: • Event-agentliklar; • Marosimlarni texnik yoritish; • Event-bezaklar; • Ketering; • Marosimlarni o'tkazish maydonlari; • Ijara, hizmat ko'rsatish; • Event-production; • Shou-kontent; • Transport hizmatlari; • Prodyuserlik markaz va studiyalari; • Qandolatchilik uylari; • Foto va video mutaxassislar.

 

“Otdx i razvlechenie” • Istirohat bog'lari va attraktsionlar; • Faol dam olish; • Tur-agentliklar; • Mehmonxonalar; • Mavzuli kafe va restoranlar; • Kinoteatrlar; • Sport majmualari; • Trenajer zallari va suv havzalari. “Fashion Expo”: • Moda uylari; • Defile; • Dizaynerlik studiyalari; • Brend kiyimbosh ishlab chiqaruvchilar; • Zamonaviy oyoq kiyimlari; • Foto va video studiyalari; • Zamonaviy kiyimlar butik va do'konlari. “Wedding Expo”: • Nikoh qayd etish uylari; • To'y liboslari salonlari; • Go'zallik salonlari; • Foto va video studiyalar; • Limuzin hizmatlari; • Bezakchilar; • Keytring; • To'y taklifnomalari; • Honandalar, estrada guruhlari va promouterlar; • To'y restoranlari; • Gul bezakchilari; • Sovg'a tayyorlovchi korxonalar; • Shirinliklar va qandolatchilik uylari; • Floristika dizayni. “Mass Media & Advertising Expo”: • Reklama agentliklari; • “Production houses” (Cavdo uylari); • Poligrafiya va nashriyot; • Dizayn hamda o'ramlar va stikerlar; • ROS materiallari; • Reklama tayyorlash materiallari;

 

  • Reklama ishlab chiqaruvchi uskunalar: printer va stanoklar; • 3D gravirovka (3D ganj, naqshlar); • Esdalik sovg'alari: ruchka, bloknot, brelok va boshqalar; • To'qimachilik reklamalari: futbolka, bosh va ustki kiyimlar; • Hajmli harflar, raqamli chop etish, laytboks; • Dizaynerlar va arxitektura agentliklari; • IMM (ijtimoiy medialar marketingi), dijital reklama, media-buying agentliklari; • Marketing xizmatlarining autsoringi; • Promouter va uslubiy agentliklar; • OAV: Radio, TV, gazeta. • Tashqi reklama (out-of-home) • BTL marketing: Aktsiyalar, ko'rik-tanlovlar va sovg'alar. • TTL reklama: Wi-Fi; • Rolap bannerlar, bayroqlar, stendlar. “Tashkent Flora Expo”: • Landshaft arxitekturasi va dizayni; • Floristika va gul yasash aksessuarlari; • Gullar va gulchilik; • Gulchilik va bog'dorchilik texnologiyalari va asbob-uskunalari; • Gulli bezaklar va dekoratsiya; • Bog'lar uchun gullar kompozitsiyasi; • Issiqxona va issiqxona texnologiyalari; • O'g'itlar, gullarni himoyalar vositalari; • Bog'-rog' qurilishi; • Shifobaxsh o'siml

 

  1. Informatsion reklama ta'minoti: Ko'rgazma-yarmarka keyingi faoliyatini samarali tashkil etish va o'z qiyofasini yaratish maqsadida marosim va unga tayyorgarlik jarayonida qo'yidagi reklama vositalari va OAVning reklama olib borish ishlari ko'rib chiqiladi: • To'g'ridan-to'g'ri pochta va faks jo'natmalari; • E-mail jo'natmalar; • Chop etuvchi OAV – “Delovoy partnyor” gazetasi (ko'rgazma o'tish jarayoni haqida maqola); • Informatsion reklama roliklari ijarasi – ijtimoiy tarmoqlar va jamoalar; • Hududlarda LED ekranlar; • Golden Pages, Yellow Pages jurnallari (rasmiy saytga bosh banner joylanadi), Flexo Express (Toshkent aeroporti, Toshkent temir yo'l vokzali, Supermarketlar); • Grand radiosi, Oriat dono, O'zbegim taronasi (aktsiya va yangiliklar); • Tv Piar va reklama; • Tashqi reklama – Metropoliten, o'tish yo'llari, reklama-poligrafiya mahsulotlari – supermarketlarda varaqalar tarqatish; • PR maqolalar – Gazeta.uz va Afisha.uz, Kun.uz, Daryo.uz hamda Kommersatnt.uz, Uzexpocentre.uz rasmiy saytining bosh sahifasida; • Hamkorlar